Korzystanie z usług dietetyka przez internet to w dzisiejszych czasach właściwie standard, ale jak znaleźć tego dobrego, które faktycznie pomoże nam w zredukowaniu naszej wagi? Jeżeli zależy nam na naprawdę prawidłowym zbilansowaniu naszego codziennego jadłospisu, stała pomoc specjalisty jawi się jako coś nieodzownego.
Jakiego dietetyka wybrać: stacjonarnego czy online? Ważne, by był dobrym specjalistą!
Standardowo uważa się, że usługi świadczone przez dobrych dietetyków mają charakter stacjonarny, jednak dziś dzięki internetowi możemy skorzystać z usług dietetyka online. Skoro możesz na przykład uczyć się języka obcego korzystając z korepetycji online, to dlaczego ta sama mobilna forma współpracy miałaby być niemożliwa w odniesieniu do usług specjalisty dietetyka? Jakie są różnice merytoryczne pomiędzy wizytą w gabinecie dietetyka a korzystaniem z usług dietetyka w sposób online? Odpowiedź brzmi: właściwie żadne. Kwestią kluczową jest to, aby wybrany przez Ciebie dietetyk był odpowiednio wykształconym specjalistą posiadającym odpowiednie kompetencje. Jeżeli tak jest, kwestia formy kontaktu (rozmowa bezpośrednia czy kontakt online) nie ma większego znaczenia. Co więcej, można nawet powiedzieć, że usługi dietetyka online stwarzają klientowi więcej możliwości. Przede wszystkim, w takiej sytuacji nie jesteśmy ograniczeni czasem: dobry dietetyk online nie będzie Cię „poganiał” tylko dlatego, że w kolejce czekają kolejni klienci. W każdej sytuacji specjalista od żywienia udzielający porad online udzieli Tobie dokładnie tyle czasu, ile będzie potrzebne. To jednak jeszcze nie wszystko. Pamiętajmy o tym, że nawet naprawdę dobry dietetyk działający w sposób tradycyjny, tj. stacjonarny pracuje jedynie w określonych godzinach i w określone dni tygodnia. Potrzebujesz porady dietetycznej np. w weekend lub też w piątkowy wieczór? W takiej sytuacji wizyta w gabinecie dietetyka niestety może okazać się czymś poza Twoim zasięgiem. Kolejna kwestia a zarazem kolejna zmora klientów to rzecz jasna rezerwacje. Dobry dietetyk zawsze jest oblegany przez klientów. W praktyce oznacza to, że na wizytę nierzadko trzeba czekać nawet tydzień a czasami nawet dłużej.